Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

torsdag den 2. januar 2014

Et helt nyt år

Så er 2014 skudt igang. Vi har haft en dejlig afslappet jul, hvilket vi også havde brug for efter en meget hektisk december, hvor jeg bl.a. har skrevet opgave, som blev afleveret den 20. december.

Nu er det så tid til at lade optimismen råde, for vi går mod lysere tider og mulighederne er mange, når der tages hul på et helt nyt og ubrugt år. Hvad skal man fylde det med. Jeg forestiller mig at 2014 skal fyldes med gode oplevelser, især i min have. Jeg har mange projekter, som jeg gerne vil have fuldført. Så det kan kun gå for langsomt. Rigtig godt nytår.

 
 
Jeg har forresten været så heldig både at få Claus Dalbys "Den hvide have" og "Tante Grøns have" i julegave, så jeg kommer ikke til at kede mig i de mørke vinteraftener.


5 kommentarer:

  1. Med den indstilling er der ingen tvivl om, at du får et fantastisk 2014. Lige i dag er det ellers umuligt at se, at dagene længes og lyset bliver stærkere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må give dig ret. Lige i disse dage er det da så mørkt og vådt som aldrig før, men så må man jo prøve at lade optimismen råde, for inden vi får set os om er det forår, forhåbentlig. Hilsen Dorthe

      Slet
  2. Hej Dorthe.Jeg har lige læst i min Politiken af dagen er tiltaget med 10 min.....så det går den rigtige vej.
    Jeg tror at vi er mange der sidder og planlægger nye projekter i vores haver her i denne tid.Kan næsten heller ikke vente til det hele blomstre.Godt nytår knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen 10 minutter er da alligevel noget.... Et er i hvert fald sikkert, det kommer til at blomstre det hele og det kommer før vi aner det. Godt nytår til dig også.

      Slet
  3. Skønne bøger du har fået i julegave, tror også at 2014 bliver et fantastisk godt og spændende haveår.

    SvarSlet