Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

mandag den 10. februar 2014

Mod lysere tider

Indrømmet, jeg er ikke til mørke, kulde, regn og rusk. Januar er bestemt den længste og mørkeste måned og jeg kan ligeså godt stå ved det. Jeg er ikke fan af januar.

Nu er den heldigvis ovre for denne gang og lyset er på vej. Januar har været fyldt af alt muligt andet end kreative tanker og haveplaner og derfor har der været pause fra bloggen. Jeg synes simpelthen ikke jeg har haft noget at bidrage med....

Det er vist på tide at vise resultatet af min debut som betonarbejder. Det blev til flere fuglebade, hyasintkrukker/fyrfadsstager m.m. og jeg er ret stolt af min produktion. Der er selvfølgelig meget at arbejde videre med og finpudse, men jeg har fået blod på tanden og skal snart have blandet mere beton til endnu en produktion:




Et par af tingene er taget i brug indendøre og de er da bare fine, synes jeg.

 



Snart begynder planlægningen af det nye haveår og jeg glæder mig helt vildt til at komme igang igen og få realiseret flere af mine planer for haven. Indtil da har jeg et stort behov for at omgive mig med blomster indendøre, jeg er storforbruger af hyasinter, perlehyasinter og tulipaner og ikke mindst fyrfadslys.



Fortsat rigtig god dag

8 kommentarer:

  1. flot lavet ;) det er noget af en håndværker i dig ;)

    SvarSlet
  2. Velkommen i betonklubben, for dem der ikke kan lade være :-) Jeg vidste at du ville blive bidt af det.
    Rigtig fine ting du har fået støbt. Det er dejligt at lave noget som kan bruges.
    Du er vist ikke den eneste der har behov for at omgive dig med blomster, der er vi rigtig mange ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette. Jeg har set dine betonkogler, hvor er de smukke. Jeg skal bestemt også have fat i sådan nogle forme. Hilsen Dorthe

      Slet
  3. Hvor er det nogle fine ting du har lavet, og skønt at kunne omgive sig med blomster:-) Hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, uden blomster går det bare ikke :-)

      Slet
  4. Hej Dorthe.Jeg tror vi er mange der skal i gang med at støbe i beton..........skal i Panduro og købe formen til koglen.Men fine ting du har støbt.
    Og de små forårsblomster er vi vist også mange der køber i denne tid mens vi venter på at foråret kommer.Har også vist dem i mit indlæg.
    Også en god dag til dig Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette. Ja jeg skal også have fat i kogleformen. Den er bare så fin.

      Slet