Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

mandag den 15. juli 2013

Nyfriseret hvidt

De hvide bede trængte efterhånden til en justering og frisering. Det skete så her i weekenden og det pyntede gevaldigt.

Der er blevet klippet ned og flyttet lidt rundt, samt plantet lidt nyt.
De dominerende planter i bedene er den hvide nellikerod og den hvide kvægsurt. De har efterhånden fået en vis størrelse og jeg tror jeg skal have dem gravet op og delt her til efteråret.


Lige nu blomstrer bl.a. tradescantia, salvie, nyserøllike, nøgleklokke, fyldte geranier, dagliljer, stjerneskærm, katteurt og dahlia.


Der er også en del hosta og kærmindesøster i bedene. De giver et godt spil med det brogede løv.



Et af de projekter der er i støbeskeen, er endnu et hvidt bed, med en rund siddeplads af brosten i midten. Jeg håber det kommer igang i sommerferien. Jeg kan simpelthen ikke få nok af det hvide og der er ligesom ikke plads til mere i de to bede, jeg allerede har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar