Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

onsdag den 21. november 2012

Udendørs julepyntning

 
Efter at have været i skoven i lørdags stod den ellers på udendørs julepyntning i søndags.
Mine 2 plantestativer som for få uger siden var fyldt af blomstrende klokkeranker er nu blevet pyntet med granguilander. Et par nisser på bænken byder gæster velkomne.
 
 


Ved hoveddøren mødes man af dette lille arrangement. Der skal ikke så meget til.





Lamperne på hver side af garageporten har fået et hjerte med et par røde kugler og en sløjfe. Og så lidt fyrtoppe i et par zinkkrukker.



Jeg havde købt 2 amarylis, som kom i et par krukker med lidt pynt og så nogle røde bloklys. Så er der taget forsigtigt hul på julehyggen her hos os.




2 kommentarer:

  1. Hyggeligt Dorthe. Jeg bliver altid så glad, når jeg ser at nogen gør noget for at glæde sig selv og andre.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anette.
    Du er jo selv til stor inspiration i forhold til at pynte op. Din have ser helt fantastisk ud. Glæder mig til at se den på tirsdag. Hilsen Dorthe

    SvarSlet