Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

mandag den 30. marts 2015

Juleroser

At tænke sig så heldig jeg var igår, for min søde mor kom med ikke mindre end 8 juleroser til mig. Hun havde gravet dem op i sin egen have, hvor de havde sået sig selv og de er simpelthen så skønne i farverne.

De kom i jorden med det samme og nu håber jeg at de vil etablere sig godt, så de kan blive til flere.









Den fyldte er jo kronen på værket og jeg håber virkelig at den vil gro sig stor og stærk her i min have. Den fik i hvert fald en hædersplads i surbundsbedet.

7 kommentarer:

  1. Fine fine blomster..... Ville bare sige at de ikke kan lide surbund.... Hilsner

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups, så må jeg da straks have dem flyttet. Tak for info. Hilsen Dorthe

      Slet
  2. Nej, jeg mener heller ikke, at de kan lide surbund, men gerne en håndfuld kalk engang imellem. Alle tiders med planter fra en eksisterende have. Jeg har en idé om, at de er mere robuste end planter, der har vokset i et drivhus. Og så er de oven i købet så fine.

    SvarSlet
  3. Dear Dorthe. You have a very nice garden. And Hellebores are wonderful. Regards, Gordana, Osijek, Croatia

    SvarSlet
  4. This is my garden. Forum: http://www.cvijet.info/forum/forum_posts.asp?TID=7357&title=moj-dom Gordana, Osijek, Croatia

    SvarSlet
  5. Det er da en dejlig påskegave din mor kom med der, hvor er de skønne. :o)
    God påske til dig.

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe.Skønne helleborus din mor kom med................det er bare en skøne plante.
    Og rigtig god påske til dig Jette

    SvarSlet