Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

søndag den 9. marts 2014

Blåt i krukkerne

Sikke dog en fantastisk forårsweekend. Vores weekend har til dels optaget af diverse aftaler, men jeg nåede dog en lille time i haven i formiddag, inden turen gik til Lemvig, hvor Daniel skulle lave gymnastikopvisning. Og sørme om ikke det blev til en lille time igen her i eftermiddag.

Hvor er det skønt at få jord under neglene igen. Jeg har klippet visne stauder ned og gjort rent i surbundsbedet.

I krukkerne har jeg fået plantet lidt blåt. Det var nu engang den farve der tiltalte mig mest, da jeg stod hos blomsterhandleren, så blåt blev det.


 
 
En skøn fyldt primula. Jeg håber den kan plantes ud i haven, når den ikke er så køn i krukken længere.
 


Dejlige blå hornvioler, på det lille plantebord.
 



Balkananemoner er jo uimodståelige.

 
Endnu en balkananemone i en af mine hjemmelavede betonkrukker.


3 kommentarer:

  1. Skønt at få nogle forårsblomster i krukkerne til at lyse op.

    SvarSlet
  2. Dejlige blå forårsblomster du har plantet. Det bedste weekendvejr, som man kan ønske sig.

    SvarSlet
  3. Dejlig forårsstemning du har skabt :-)

    SvarSlet