Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

lørdag den 9. juni 2012

Bede

De første bede blev startet op i sommeren 2011. Lige ud for at terassen på sydsiden af huset, lavede jeg 2 halvrunde bede. Planen var at de skulle fyldes med hvide planter. Jeg fik fat i 2 af "Claus Dalbys" pilebladet pære ude i Bilka og der blev plantet et i hvert bed.
Derud over blev der plantet 2 sommerfuglebuske med hvide blomster i hvert bed og så blev der ellers fyldt op med stauder med hvide blomster eller hvidbroget løv.



Dette billede er taget i april og der er selvfølgelige plads til mange flere planter, men det ser da hvidt ud med alle de tulipanløg og narcisløg jeg fik lagt i efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar