Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

lørdag den 9. juni 2012

Planter fra min gamle have

Vi købte grunden i november 2009. Men kunne først begynde byggeriet, når vores hus var solgt. Men jeg kunne jo godt begynde at flytte nogle af de planter og mindre træer, som jeg gerne ville have med til min nye have.

Den nye grund lå ikke ret langt fra vores gamle hus, så det blev til mange ture med trillebøren fyldt med planter. Jeg lavede en planteopbevaringsplads i det nordvestlige hjørne af grunden, hvor jeg vidste at det ikke ville være i vejen for byggeriet.

Det kom til at se sådan ud.




Nu er de fleste af planterne flyttet ud i nye bede i haven. Og de som jeg ikke umiddelbart har fået lavet bede til endnu, er flyttet om i 3 højbede, som vi har lavet bag huset. Det er nemlig sådan, at næste projekt er byggeriet af en kombineret garage, cykelskur, overdækket teresse i det nordvestlige hjørne, hvor planteopbevaringen var.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar