Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

søndag den 9. september 2012

Nyt bed

Jeg har lavet et nyt bed. Fik fjernet græstørv og fræset jorden og er nu påbegyndt tilplantning.

Bedet skal bestå af lilla/blålige og violette farver. Mine 2 roser "Rhapsody in Blue" og "William Lobb" har været årsagen til, at jeg blev NØDT til at etablere bedet.

Der er plantet 2 træer i bedet, et hjertetræ og en Ginko Biloba. Der ud over er der indtil videre plantet 2 stedsegrønne buske, som var blevet for store til de krukker, de stod i, samt stauder; Floks "Blue paradise", Ærenpris, Hosta, Geranium "Phillip Vapelle" og "Rozanne", 2 forkellige salvie og lilla iris.

Indtil videre ser det ikke ud af meget, men jeg er fuld af fortrøstning og glæder mig bare til foråret. Er meget spændt på om farverne "virker" sammen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar