Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

søndag den 30. september 2012

Tøsebed

 
Sidste søndag lavede vi endnu et nyt bed. Det kom sig egentlig af at jeg lørdag aften fandt lyserøde perlehyasinter hos Isabella Smith og jeg bestilt straks 20 stk. Men hvor skulle jeg nu gøre at dem. Altså udtænkte jeg straks et tøsebed, som udelukkende skal bestå af planter med lyserøde og pink blomster.
 
Søndag morgen tilkaldte jeg hjælp, i form af min mor, og så gik vi ellers igang med at grave græstørv af. Det er altså lettere sagt end gjort i den tunge lerjord vi har, men ved middagstid var der altså et nyt bed.
 
 

 
Inden dagen var omme havde jeg fået flytte og delt nogle af de tøsestauder, jeg havde opmargasineret i højbedene, ud i det nye bed. Enig, det ser ikke ud af meget, men man skal jo starte et sted!!! Så nu øsnker jeg mig lyserøde stauder og roser i stor stil.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar