Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

onsdag den 5. september 2012

Så er jeg tilbage

Efter i godt 3 uger ikke at kunne oprette indlæg på bloggen, fordi jeg havde glemt min adgangskode!!!!! så er jeg nu tilbage.


Lørdag den 18. august var jeg på havetur sammen med min mor og min svigerinde. Turen gik bl.a. til Enemærkets Hostahave, som ligger ved Ringkøbing i Vestjylland, se deres hjemmeside her.

Det er en helt enestående og meget smukt anlagt have, beliggende i en skov. Havens planter består for en stor del af hosta, men der er også mange spændende træer, stedsegrønne, rododendron, stauder og meget meget mere. Det hele er anlagt med mange sten og en helt fantastisk ensartet og jævn græsplæne. Der hersker en helt special stemning og jeg vil bestemt anbefale jer at besøge haven.






 
 
Til haven hører også en lille planteskole, hovedsageligt med hosta, men også med bl.a. heksekoste.
 
Jeg kom selvfølgelig til at købe et par skønne hosta til samlingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar