Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

mandag den 8. oktober 2012

Hyggelige kroge og pladser i haven

Noget af det jeg synes er særlig vigtigt i haven, er at der er mange hyggelige kroge og siddepladser rundt omkring. Jeg har dog fundet ud af, at det er rigtig svært at få lavet disse hyggekroge i en så stor have som min. Det vil komme til at tage flere år, at få lavet læ og små åndehuller i helt ny og åben have.

Et af de steder jeg har store forhåbninger for er drivhuspladsen. Nu har vi fået sat wire op og jeg har fået bundet de espalierede frugttræer til. Det kan da kun gå hen og blive en dejlig plads, forhåbentlig allerede næste sommer :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar