Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

søndag den 7. oktober 2012

Krukker

Et par billeder af mine krukkeopstillinger. Det er ikke blevet til så meget med krukkerne i år, dels fordi der er så lidt læ her i vores nye have, at krukkerne simpelthen blæser omkuld, dels fordi en del af mine krukker blev kasseret i forbindelse med flytningen.

 
Det smukke fad/fuglebad har min mor støbt i beton. Formen er et hostablad.
 

 
Jeg har været på glaskursus flere gange og glasset i rionettet har jeg lavet på sådan et kursus. Jeg har netop været afsted igen og fik bl.a. lavet nyt juleglaspynt, som skal i rionettet her om en måneds tid.


Flemming har sneget sig med på billedet. Han er her igang med forberedelserne til vores byggeprojekt. Mere om det senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar