Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

torsdag den 18. oktober 2012

Planter til halv pris

Så har jeg været på planteskole igen. Det er jo ikke til at stå for, når man spotter en annonce, der lover halv pris på alt. Så turen gik til Lundhede Planteskole. Desværre har Lundhede lukket planteskolen og er nu udelukkende forbeholdt onlinesalg, men så havde de alligevel besluttet at holde åbent her i uge 42, for at sælge ud af resterne.

Der var desværre ikke så meget at komme efter, men lidt fristelser kom alligevel med hjem.



Busken med de smukke røde efterårsfarver er en Cornus Kousa "Satomi"


Det blev til 2 hortensiaer, en Hydrangea serrata "Blue Bird" og denne Hydrandea paniculata "Kyushu"

Jeg fik også en rose "Winchester Cathedral" samt 4 stauder: lyserød staudesalvie, Geranium "Apfelblüte", Solhat "dobbeldecker" og "Sunrise".


Problemet er nu bare at få dem plantet, da hele haven er en stor mudderpøl, så jeg håber på lidt tørvejr. Det vil også være dejligt med tørvejr, så jeg kan få sat mine indkøbte løg:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar