Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

onsdag den 23. januar 2013

Blomster skal der til

 
Her i januars mørke har jeg, ligesom så mange andre, stort behov for at have friske blomster indendøre. Så er det jo fantastisk at man kan få sådan en skøn buket roser for blot 20 kr.
 

Jeg kører den rene hvide linie lige for øjeblikket, så hvide perlehyasinter er et must. De er da skønne, ikk?

 
 


Og så er jeg faldet for denne nye hyacint, som kommer med mange blomster, dog ikke så kompakte, som de almindelige, men alligevel meget charmerende.


1 kommentar:

  1. Det er da en fin hyacint, sådan en har jeg ikke set før. Roserne ser også godt ud, og det var billigt.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet