Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

fredag den 30. august 2013

Jeg er ved at pakke

Og det er fordi jeg tager på havetur til Hamborg imorgen tidlig.

Sammen med min mor (min tro havefølgesvend) skal jeg med Haveselskabet på tur til Hamborg. Der er afgang imorgen lidt over 6 og så går turen sydpå med havebesøg og planteskolebesøg. Overnatning nord for Hamborg og søndag skal vi besøge den internationale haveudstilling IGS Hamburg.

Jeg glæder mig vildt og er sikker på at det bliver en oplevelse ud over det sædvanlige. Jeg regner selvfølgelig med at tage en masse billeder og I skal nok få nogle af dem at se i næste uge.

I får lige et par billeder af vores redskabs-cykel-havetraktor-ogmegetandet-skur, da jeg kommer i tanke om, at jeg vist aldrig har fået vist det endelige resultat:


Et før-billede, hvor Flemming er igang med at klaregøre pladsen, inden opførelsen kan gå igang.


Her er så et billede af, hvordan det ser ud idag. Bag skuret, der hvor traileren står, skal der være en overdækket terresse. Håber det bliver næste sommer.

Rigtig god haveweekend til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Hvor er skuret blevet fint, det ser godt ud.
    God tur i morgen, jeg kan godt forstå, du glæder dig.

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe.Sikke da et dejligt havehus i har fået bygget jer.....dejlig med al den plads.Og en overdækket terrasse bagved lyder som en rigtig god ide.
    Ha en rigtig god tur til Hamburg......er spændt på at høre hvordan turen var.Hilsen Jette

    SvarSlet