Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

tirsdag den 3. september 2013

At bo på hotel

I weekenden boede jeg på hotel, i forbindelse med at jeg deltog i Haveselskabets tur til IGS Hamburg (Internationale Garten Schau). Det kan jeg godt blive forfalden til, altså at bo på hotel. Dejligt at andre tager sig af madlavning og rengøring :-)

Der var så mange ideer og så megen inspiration på haveudstillingen, at jeg næsten ikke ved hvor jeg skal begynde, men i relation til det at bo på hotel, kommer her en skøn ide til et insekthotel.


 Sødt ikk?







2 kommentarer:

  1. Det er ikke så tosset, hvis man kan få det hele serveret, men det bliver for dyrt i længden :)
    Flot insekthotel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, det bli'r for dyrt og pengene vil jeg egentlig hellere bruge på min have :-)

      Slet