Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

tirsdag den 10. juni 2014

Helt sort

 
 
Jeg har desværre måttet undvære min computer i pinsen. Jeg havde den med til eksamen i Personalejura i onsdags og fik den forbyttet med min kollegas, så først idag har vi fået byttet rundt og jeg kan igen lave indlæg på bloggen.
 
Noget af det jeg har fordrevet  tiden med her i pinsen er at male stakit ved terrassen.
 
Det er blevet sort og nu er der ligesom ro igen, forstået på den måde, at det forstyrrer mit øje, når der er noget der ikke harmonerer og det gjorde det umalede stakit bestemt ikke.
 

 




Jeg er tilfreds med resultatet. Nu mangler der bare lidt flere planter, så der kommer et mere frodigt udtryk og så skal vi have gang i grillen.

4 kommentarer:

  1. Det ser fint ud med det sorte stakit.

    SvarSlet
  2. Ej hvor det pynter - skønt terrasseområde I har skabt :) Det bliver godt med lidt vildskab i form af blomster til at bryde det stramme.

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe
    Hvor ser det godt ud, jeg kan lige se klematis og andre skønheder pryde området ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi. Ja det var sikkert en god ide med klematis. Tak for den ide.

      Slet