Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

mandag den 29. april 2013

Festdag

Søndag blev en rigtig festdag. Daniel blev konfirmeret og alt gik som det skulle. Han synes selv han havde en fantastisk dag og så kan det jo ikke være bedre. Her kommer lidt billeder fra dagen:

Først lidt billeder fra festlokalet (vores garage) inden det hele går løs. Vi var 28 personer og det passede rigtig fint med pladsen. Farverne var Lime og Turkis efter konfirmandens eget ønske.
 





Her så et billede af vores lille familie udenfor kirken efter at det hele er overstået. (Ja, det er undertegnede med de meget blå ben)



Her et billede af den flotte kage, vi fik til kaffen. Daniel er springgymnast og skater og det havde kagebageren virkelig fået det bedste ud af. Og så smagte den tilmed fantastisk.



Og til sidst et billede af årets sejeste konfirmand.


Nu kan vi igen begynde at koncentrerer os om andet end konfirmation, så nu gælder det haven :-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med Sønniken, hvor er det flot du har pyntet op.
    Og jeg kan godt huske hvordan det var, så jeg forstårgodt du glæder dig til du kan koncentrere dig om noget andet.
    Jeg håber han også har haft en god "Blå mandag"
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. Tillykke med den sejeste konfirmand. Så er der igen tid til haven, det er dejligt. Flot bord I har fået dækket og fin kage.

    SvarSlet