Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

søndag den 7. april 2013

Indhegning til Molly

En af punkterne på vores to-do-liste for i år var at få indhegnet en del af haven, så Molly har et sted at færdes frit uden snor. Vi bor lige op af en stærkt befærdet vej og mistede sidste forår vores første hund, som blev påkørt af en bil. Denne gang tager vi ingen chancer, så derfor er der nu lavet indhegning som en kombination af trådhegn og stakit. Vi valgte stakit ned mod vejen, for på den måde at afskærme, da hele grunden jo før var fuldstændig åben for indkig.





Det er jo ikke just smukt, men når det bliver malet sort, så hjælper det vel.

Molly nyder sin frihed, nu hvor hun både kan være med i drivhuset, på terrassen og ved trampolinen.

3 kommentarer:

  1. Det bliver helt sikker godt når det får en gang sort maling og det bedte af alt er at i kan holde jeres Molly inde.
    Jeg kan forestille mig hvordan hun nyder det.
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. Nårhh hvor er hun sød - det er hele hegnet værd at holde hende inde i haven, sort eller ej :o)

    SvarSlet
  3. Ja den søde hund må holdes inde, men der er da gode ting ved hegnet for så skærmer det for indkig. Der er ikke noget så skidt, at det ikke er godt for noget :)
    Jeg synes nu hegnet ser pænt ud, det er da pænt arbejde din mand laver.

    SvarSlet