Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

mandag den 15. april 2013

Knust granit

Det er egentlig ikke fordi jeg er fan af al den knuste granit der de sidste 10 år har invaderet de danske haver, men nu er det altså blevet tid for os at få gjort noget ved indkørsel og "vendeplads". I dag har vi derfor fået leveret 35 tons knust granit.




Flemming er med det samme gået igang og første sted der blev dækket af granit var pladsen omkring mine højbede. Det pyntede!




Vi manglede havemøbler til drivhuspladsen, nu hvor træmøblerne er flyttet ind i drivhuset, så der er også blevet investeret i nye møbler og så fik jeg lige 3 nye krukker, som har fået hver sin rhododendron. Jeg er rigtig glad for resultatet.


2 kommentarer:

  1. Der sker noget her i foråret, granit og nye havemøbler, det er godt :)

    SvarSlet
  2. Det ser dejligt ud ved drivhuset. Skønt med nye havemøbler og krukker.
    Det er skønt for Molly at hun nu kan være med, uden snor. Stakittet skal nok blive flot i sort.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet