Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

lørdag den 20. april 2013

Sikke et vejr

Så kom solen endelig, efter nogle dag med skyer, regn og blæst, tittede solen idag frem og det har været perfekt havevejr. Stadig lidt blæsende, men dog det bedste forårsvejr i år indtil nu.

Jeg har haft andre gøremål idag, men sidst på eftermiddagen blev der tid til lidt havearbejde. Skønt at kunne komme i jorden igen. Jeg har fået klippet ned og gjort rent i mine 2 hvide bede foran huset, så nu er de i det mindste klar til sæson 2013.



Glæden var stor da jeg så at der er spirer i en af mine ynglinge, den hvide løjtnantshjerte


Den hvide lungeurt "Sissinghurst white" er også en dejlig tidlig forårsstaude


Det ser jo noget bart ud i bedene, men der gemmer sig en del under jorden endnu, så de 2 bede skal nok blive fyldt ud, når det bliver sommer.

1 kommentar:

  1. Ja bedene er lidt bare endnu, men vi glæder os over hver plante, der kommer op.

    SvarSlet