Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

søndag den 30. juni 2013

Rosens dag

I anledning af rosens dag har jeg været et smut på planteskolen. Der var -25% på alle roser, så jeg havde bevilget mig selv en rose.

Det blev til den orange/ferskenfarvede engelske rose "Crown Princess Margareta".



Det er selvfølgelig ikke tilfældigt, at jeg valgte en rose i netop den farve. Den skal selvfølgelig passe i det nye bed, hvor jeg er i fuld gang med at plante.



Heucera "Caramel"
 
 
Perikon


Blærespirea
 
 
Det er Daniel der har leget fotograf med sit nye spejlreflekskamera, som han fik i konfirmationsgave. Nu pågår hårde forhandlinger om prisen på sådanne billeder :-)
 


4 kommentarer:

  1. Nå nå han skal være glad for at få dem på bloggen ;) Det bliver et flot bed med den sammensætning. God rose du har købt, heldigt med rabat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg havde egentlig bestemt, at jeg skulle have en "Pat Austin" rose, men så faldt jeg for denne i stedet. Jeg glæder mig til den springer ud.

      Slet
  2. Fint billede af perikon. Det er en dejlig plante med fine røde knopper.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja, jeg synes også den passer så fint i det nye bed.

      Slet