Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

fredag den 10. maj 2013

Det gule bed

Jeg er så glad for mit gule bed. Kraftigt inspireret af Claus Dalby har jeg jo holdt bedet i helt lysegule toner og jeg synes det er så fint. Bedet er aflangt og grundstammen er 6 danica thujakugler, en lysegul magnolia og 2 roser, The Pilgrim og Aica.



Lige nu blomstre lysegule anemoner og narcis Minnow




Der ud over har jeg fyldt op med stauder, enten med gult eller broget løv eller med gule blomster. Det er bl.a. akeleje, geranium, arisema, engblomme, stjerneskærm, lodden løvefod og daglilje.










Der er også en del hosta i bedet. De fleste har dog ikke rigtig vist sig endnu, men de titter nok snart op.






1 kommentar:

  1. Det er fint dit gule ved, som bliver efterfulgt af brogede planter, rigtig god idé

    SvarSlet