Velkommen til min blog

Velkommen.
Dejligt at du kiggede forbi. Håber du vil synes det er interessant at følge med i skabelsen af min drømmehave. Giv gerne din mening til kende med en kommentar.

tirsdag den 28. maj 2013

Sved på panden

Flemming har på et tidspunkt fået nogle kæmpe sten, som vi synes forestillede os der kunne blive til en bænk og et bord.
Men det var lettere sagt end gjort og det gav sved på panden, men det lykkedes.



Jeg forestiller mig at det skal ende med en lille oval plads med pikstensbelægning. Mon ikke jeg er heldig at Flemming snart giver sig i kast med det????

Der var også en anden lille sten, der skulle på plads, men der havde Flemming heldigvis rendegraveren til hjælp.


Han har skrevet vores husnummer med vinkelsliberen og så skal tallet males sort. Det skal nok blive fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar